Wielkanocna gorączka. Jak jej sprostać w gastronomii?
W okresie Wielkanocy lokale gastronomiczne często stają przed wieloma wyzwaniami. Kto nie musiał nagle zmierzyć się z ogromną ilością zamówień, zmianami w rezerwacjach stolików, wystawianiem faktur za spotkania firmowe czy wprowadzaniem nowych promocji świątecznych lub specjalnej karty sezonowej na ostatnią chwilę? W efekcie niejednokrotnie spotykamy się z przeciążonym personelem, brakami w zespole, utrudnioną komunikacją między kuchnią a salą, a także spędzaniem mnóstwa czasu nad aktualizacją cen w systemie.
Co zrobić, by usprawnić zarządzanie lokalem i nie dać się zwariować?
W takiej sytuacji, kluczowe jest zastosowanie narzędzi, które pozwolą na skuteczne i przede wszystkim zautomatyzowane zarządzanie biznesem gastronomicznym. Jednym z nich jest nasze nowoczesne oprogramowanie iD POS, które powstało zarówno z myślą o codziennej pracy restauratorów, jak i szalonych przedświątecznych okresach.
Realne korzyści dla lokalu
Dzięki zastosowaniu nowoczesnego oprogramowania, właściciele i zarządzający restauracjami mogą znacznie usprawnić swoją pracę, co wpływa korzystnie nie tylko na zadowolenie gości, ale i oczywiście ich zyski. Nasze oprogramowanie iD POS oferuje szereg funkcjonalności, które ułatwią Ci okiełznanie przedświątecznej gorączki:
- szybsze przyjmowanie i przekazywanie zamówień do kuchni za pomocą tabletów, co skraca czas oczekiwania na jedzenie oraz zwiększa efektywność pracy personelu,
- możliwa już w kilka chwil zmiana cennika na wszystkich urządzeniach lub wprowadzenie nowej oferty wielkanocnej,
- swobodna zmiana ustawień stolików na sali, zgodnie z preferencjami gości,
- generowanie i wysyłka faktury bezpośrednio na adres e-mail zamawiającego, bez konieczności drukowania dokumentu (sprawdzi się przy świątecznych spotkaniach firmowych!),
- możliwość łatwego podzielenia rachunku.
Nasze rozwiązanie, czyli iD POS, to skuteczne narzędzie, które może znacznie ułatwić prowadzenie restauracji, poprawić efektywność pracy personelu oraz zwiększyć zadowolenie klientów! Jest to szczególnie istotne w sezonie przedświątecznym, gdy lokale pękają w szwach, a zespół ma ręce pełne roboty.
Postaw na automatyzację razem z nami i staw czoła wielkanocnym wyzwaniom!